We willen onze huurders altijd goed van dienst zijn.

Met ruim 14.000 woningen in Dordrecht, Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht is Trivire de grootste woningeigenaar en -verhuurder in Zuid-Holland-Zuid. “Dit zijn vooral sociale huurwoningen en de bijbehorende voorzieningen”, verklaart Jeanne de Waard, Teamleider van het Klant Contact Centrum (KCC) van Trivire. “Een woningcorporatie moet zijn corebusiness uitvoeren: betaalbare woningen beschikbaar maken voor een grote groep mensen. Met goed onderhouden huizen in prettige buurten wil Trivire daarin echt wat voor mensen betekenen.”

Er is dan ook voortdurend aandacht voor de huurders. Jeanne: “Zij kunnen altijd terecht bij het KCC. Trivire gaat uit van het één ingangsprincipe. Alle vragen, verzoeken en klachten van onze klanten komen bij ons binnen. Het overgrote deel daarvan handelen we zelf af, zo’n 20% gaat door naar andere afdelingen. We behandelen ook alle reparatieverzoeken of storingen. Die plannen we in bij onze eigen onderhoudsdienst of de aannemer.”

Lees verder via Inservice.nu: We willen onze huurders altijd goed van dienst zijn.

Storingservice.nl | Inservice.nu hét Storingservice.nl verhalen magazine.