Het logo van Storingservice.nl

Klanttevredenheid staat bij Parteon met stip op nummer één

Woningcorporatie Parteon zorgt voor voldoende, kwalitatief goede en betaalbare woningen in de Zaanstreek. Naast de strikte richtlijnen vanuit de overheid die gelden voor alle corporaties, heeft Parteon zelf ook duidelijke ambities. “Duurzaamheid staat hoog op ons prioriteitenlijstje”, aldus Carola Boering, Teammanager van het Klanten Informatie Centrum (KIC) van Parteon. “En klanttevredenheid staat met stip op nummer één.”

“Er zijn maar weinig partijen die een technische meldkamer hebben én monteurs om een calamiteit direct op te lossen. Daarin is Storingservice uniek en daarom hebben we voor hen gekozen. We werkten eerder met een algemene alarmcentrale, die voor een spoedgeval onze co-makers inschakelde. Dat Storingservice.nl een melding aanneemt en direct afhandelt, is makkelijker voor ons. Maar het belangrijkste is dat onze huurders een partij aan de telefoon krijgen die hen direct een adequaat antwoord geeft en het probleem gelijk oplost.”

Lees hier het hele artikel op Inservice.nu, het verhalenplatform van Storingservice.nl