Het logo van Storingservice.nl

24/7 uur service met één aanspreekpunt

AKOR Vastgoedbeheer wil haar klanten alle ‘gedoe’ uit handen nemen met een hoog serviceniveau en vaste afspraken. “We werken met klantspecifieke afspraken”, verklaart Gerinda Phielix-Baan, Teamleider bij AKOR Vastgoedbeheer. “Binnen deze overeenkomst helpen we onze klanten 24 uur per dag en 7 dagen per week met planmatig- en storingsonderhoud. We geloven in een duurzame samenwerking, met één aanspreekpunt voor onze klanten. We vinden het belangrijk dat zij altijd vanuit AKOR Vastgoedbeheer worden bediend, ook buiten kantooruren.”

De klanten van AKOR Vastgoedbeheer altijd hetzelfde aanspreekpunt. “Al onze vastgoedmedewerkers zijn in eigen dienst. Voor specialismen huren we wel onderaannemers in, maar bij ons op kantoor is er één eindverantwoordelijke die alle informatie managet en zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek zijn. Voor veel van onze klanten is Storingservice.nl buiten kantooruren de achtervang. Hier zijn per klant afspraken over gemaakt. Maar ook dan staan onze eigen mensen paraat om bij te springen als dat nodig is.”

“De klant belt te allen tijde AKOR Vastgoedbeheer. ‘s Avonds in het weekend is ons nummer doorgeschakeld naar Storingservice.nl. Zij beantwoorden de telefoon met onze naam en op basis van onze beslisboom gaan ze wel of niet op pad. Bij twijfel, of als ze niet voor die klant rijden, neemt Storingservice contact op met onze verantwoordelijke vastgoedmedewerker.”

Lees hier het hele artikel op Inservice.nu, het verhalenplatform van Storingservice.nl