De oplossing

Bij Storingservice.nl staat samenwerking voorop. Het totaalbelang gaat boven het belang van de partijen en een open manier van communiceren is daarbij vereist, evenals vertrouwen. Wanneer een bedrijf hun storingsmeldingen aan ons wil uitbesteden, bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen en hoe we gaan samenwerken. We nemen alle tijd om elkaar goed te leren kennen, we werken tenslotte uit naam van onze klanten. 

Onderscheidend vermogen

Totaaloplossing met landelijke dekking

Vaste tarieven, betalen voor gebruik

Transparant, efficiënt, snel, grip en controle

Technische meldkamer

Platform 24/7 voor elke klant beschikbaar

Technische meldkamer

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. Ze zijn uitermate goed getraind in de diverse storingen die zich kunnen voordoen en kunnen oplossingen bieden op eerstelijns vragen. Als het nodig is sturen we een monteur met een uitgebreide briefing van het probleem. Als “Pechhulp” is dat vaak een tijdelijke pleister tot een specialist de schade permanent kan repareren.”

We bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen. Er wordt vanuit ons per klant een uniek telefoonnummer ter beschikking gesteld, zodat de melding meteen op de juiste plek terecht komt. Ook maken we afspraken over doorschakeltijden, de rapportages en het verwachte aantal meldingen. Het digitaal platform met alle meldingen is 24/7 voor onze klanten beschikbaar. 

Een vaste prijs per melding

Omdat we veel ervaring hebben met het oplossen van storingen, weten we hoeveel tijd en energie we er gemiddeld mee kwijt zijn. Daarom hanteren wij het concept: “One call does it all“. Dat houdt in dat met één ontvangen gesprek alle vervolgstappen en acties worden behandeld en afgewerkt volgens het overeengekomen protocol tegen één vaste prijs. De ene keer zijn we wat langer met een melding bezig, de andere keer wat korter, maar dan weten onze opdrachtgevers altijd waar ze aan toe zijn. En dat is wel zo prettig.

Leer van je klanten

Beschikbaarheid en bereikbaarheid met een proactieve houding, is de enige manier om van je klanten te leren. Uiteindelijk zal dit leiden tot een beter gezamenlijk resultaat.

Om hier kracht bij te zetten, zullen wij elke 3-4 jaar ons bedrijf gaan herpositioneren. Alle klanten, regiopartners en eventuele prospect worden geïnterviewd door een extern bedrijf, wat veel inzichten geeft die waardevol zijn. De uitkomst van dit onderzoek wordt toegepast als verbetering voor het realiseren van een langdurige relatie en ook om onze klanten optimaal te kunnen gaan bedienen.

Onze opdrachtgevers

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens
woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. 

KSS & Noord
Aalberts Bouw
P de Vries Installatietechniek
Kwakkenbos
IBW
Interdaad
GK Kriek
Akor
De Woningraat
Van Deursen Group
Woubrugge
Frauenfelder
Klok Groep
Properbee
Sleverbouw
Eyes + More
Blitz
Coen Hagedoorn Bouwgroep
Muller Bouw
Vastgoedbeheer Gelderland
ETRO
Reparaad
Huizerbouw
Vriend Coevorden
Van der Grift
DVT Advies
Compagnie Groep
Hofrijn
Zillig
Gils Bouw
Jacobs Elektro Groep
Bouwactief
ISS
Whitewood
Cordeel
Soople
Elk Groep
Caspar de Haan
Zorggroep Elde Maasdijn
Van Antwerpen
Servicebouw Plus
Giesbers Servicebouw
Bokhorst
Krämer Bouw
Vitalis
Orange Cabins
Installatiebedrijf Bakker
Cavallaro
Jansen Huybregts
CED
BEERS Elektro
VIOS
Ter Harmsel
Saxum & Firum
GAS Service Team
HACAR
Emergo
Huybregts Relou
Otjensgroep
Restaurant Company Europe
HSB
Breijer
Adapteo
Waterweg Wonen
Nijhuis Toelevering
OmniaWonen
Homij
Van Mackelenergh
Zwaluwe Bouw
Scheer & Foppen
Dolmans
Ballast Nedam
Schipper
Verduurzaming NL
Koopmans TBI
Rendon
Van Gerwen Installaties
Plegt-Vos
Costify
Pronk groep Roveco
SGL
Soiutionlab
Hemubo
VORM
Derwort
Holtburgh
Van Dam Groep
Vast Bouw
Woningstichting Tubbergen
Qbuild
Steenveste
Van Dijnsen

Laatste verhalen

Opdrachtgevers

Onderhoudsconcept voor warmtepompen unieke service aan consumenten én installateurs

Opdrachtgevers

Klanttevredenheid staat bij Parteon met stip op nummer één

Opdrachtgevers

24/7 uur service met één aanspreekpunt

Wil je meer weten?

U bent van harte welkom op ons hoofdkantoor in Dordrecht. Heeft u een vraag neem contact op.