De oplossing

Bij Storingservice.nl staat samenwerking voorop. Het totaalbelang gaat boven het belang van de partijen en een open manier van communiceren is daarbij vereist, evenals vertrouwen. Wanneer een bedrijf hun storingsmeldingen aan ons wil uitbesteden, bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen en hoe we gaan samenwerken. We nemen alle tijd om elkaar goed te leren kennen, we werken tenslotte uit naam van onze klanten. 

Onze Diciplines

Bouwkunde

Verwarming

Elektra

Water

Storingsdienst rijden is ons vak. Er is brede kennis voor nodig en tegelijkertijd veel empathisch vermogen. Het gaat om snel schakelen, prioriteiten stellen, attent zijn, gevoel hebben voor de situatie. Wij kunnen dat. We optimaliseren daarbij continu het proces. Geven via ons realtime platform 24/7 inzicht in waar we zijn en wat we doen, werken met heldere, vaste tarieven richting onze opdrachtgevers en onderzoeken voortdurend hoe digitalisering en de inzet van nieuwe technieken onze dienstverlening nog verder kan verbeteren.

Alle disciplines onder één dak

Wij verenigden de servicehelden en creëerden zo de eerste en enige landelijke 24/7 storingsdienst met alle disciplines onder één dak: water, warmte, elektra en bouwkunde. Eén aanspreekpunt dus, voor álle storingen en calamiteiten, overal in Nederland. Onze kracht: ultieme klantgerichtheid. We verlichten de druk op jullie organisatie én overtreffen de verwachtingen van bewoners. 

Want we weten: meer woongeluk bij bewoners = meer werkgeluk bij onze opdrachtgevers = meer werkgeluk bij ons. En andersom! Het maakt ons dus niet uit of een storing overdag is of midden in de nacht, in Maastricht, Rotterdam, Den Helder of Sneek. En of je ons nou nu al nodig hebt of in de toekomst: we zijn er voor je.

Onderscheidend vermogen

Totaaloplossing met landelijke dekking

Vaste tarieven, betalen voor gebruik

Transparant, efficiënt, snel, grip en controle

Technische meldkamer

Platform 24/7 voor elke klant beschikbaar

Technische meldkamer

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. Ze zijn uitermate goed getraind in de diverse storingen die zich kunnen voordoen en kunnen oplossingen bieden op eerstelijns vragen. Als het nodig is sturen we een monteur met een uitgebreide briefing van het probleem. Als “Pechhulp” is dat vaak een tijdelijke pleister tot een specialist de schade permanent kan repareren.”

We bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen. Er wordt vanuit ons per klant een uniek telefoonnummer ter beschikking gesteld, zodat de melding meteen op de juiste plek terecht komt. Ook maken we afspraken over doorschakeltijden, de rapportages en het verwachte aantal meldingen. Het digitaal platform met alle meldingen is 24/7 voor onze klanten beschikbaar. 

Een vaste prijs per melding

Omdat we veel ervaring hebben met het oplossen van storingen, weten we hoeveel tijd en energie we er gemiddeld mee kwijt zijn. Daarom hanteren wij het concept: “One call does it all“. Dat houdt in dat met één ontvangen gesprek alle vervolgstappen en acties worden behandeld en afgewerkt volgens het overeengekomen protocol tegen één vaste prijs. De ene keer zijn we wat langer met een melding bezig, de andere keer wat korter, maar dan weten onze opdrachtgevers altijd waar ze aan toe zijn. En dat is wel zo prettig.

Leer van je klanten

Beschikbaarheid en bereikbaarheid met een proactieve houding, is de enige manier om van je klanten te leren. Uiteindelijk zal dit leiden tot een beter gezamenlijk resultaat.

Om hier kracht bij te zetten, zullen wij elke 3-4 jaar ons bedrijf gaan herpositioneren. Alle klanten, regiopartners en eventuele prospect worden geïnterviewd door een extern bedrijf, wat veel inzichten geeft die waardevol zijn. De uitkomst van dit onderzoek wordt toegepast als verbetering voor het realiseren van een langdurige relatie en ook om onze klanten optimaal te kunnen gaan bedienen.

Onze opdrachtgevers

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens
woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. 

Gils Bouw
Teylingereind
MS Vastgoed
Caspar de Haan
Van Antwerpen
Rendon
Vastgoedcompany
Wits
Basro elektrotechniek
SGL
Whitewood
Pro Senectute
Compagnie Groep
Ballast Nedam
Van Mackelenergh
Van Dijnsen
Habenu van de Kreeke
Knaapen
Spindler
Rasenberg
Verduurzaming NL
De Kok Bouwgroep
SMG Housing
Huis van Verhuur
Van Hilst Bouwbedrijf
MKW Groep
Synorga
Cavallaro
Plegt-Vos
O&P
Toekomst Bouw
Megens
Schouten Hazerswoude
Van Dorp
GAS Service Team
Van der Grift
CO Installatietechniek
Kropman
P de Vries Installatietechniek
Vriend Coevorden
ISS
Emergo
Oke Groep
Installatiebedrijf Bakker
Homij
Soiutionlab
BAM
Van Deursen Group
Bouwbedrijf Vrolijk
Vitalis
Heyday
Stebru
Huybregts Relou
Koopmans TBI
Gebouwonderhouden
Giesbers Servicebouw
Breijer
Pactum
Orange Cabins
Meyer Horecagroep
EES
Hendriks SGR
Bouwactief
KSS & Noord
Heembouw
Hans Anders
Dirkzwager Groep
Schipper
Coen Hagedoorn Bouwgroep
Nederwoon
Steenveste
Janssen de Jong
Vehoec
Gelens Bouwbedrijf
Gommers
Qbuild
Van Wijnen
Elk Groep
KBK
Van Wijk Installatietechniek
KeijsersMarter
Van Santvoort
Soople
Derwort
Krämer Bouw

Laatste verhalen

Opdrachtgevers

Niet alleen de storing lossen we op, maar we kijken ook verder achter de voordeur

Interview met:

Sarah van Weert
/ Van der Meijs
Opdrachtgevers

Onderhoudsconcept voor warmtepompen unieke service aan consumenten én installateurs

Interview met:

Rob Schijvenaars
/ Viessmann
Opdrachtgevers

Klanttevredenheid staat bij Parteon met stip op nummer één

Interview met:

Carola Boering
/ Parteon

Wil je meer weten?

U bent van harte welkom op ons hoofdkantoor in Dordrecht. Heeft u een vraag neem contact op.