De oplossing

Bij Storingservice.nl staat samenwerking voorop. Het totaalbelang gaat boven het belang van de partijen en een open manier van communiceren is daarbij vereist, evenals vertrouwen. Wanneer een bedrijf hun storingsmeldingen aan ons wil uitbesteden, bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen en hoe we gaan samenwerken. We nemen alle tijd om elkaar goed te leren kennen, we werken tenslotte uit naam van onze klanten. 

Onderscheidend vermogen

Totaaloplossing met landelijke dekking

Vaste tarieven, betalen voor gebruik

Transparant, efficiënt, snel, grip en controle

Technische meldkamer

Platform 24/7 voor elke klant beschikbaar

Technische meldkamer

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. Ze zijn uitermate goed getraind in de diverse storingen die zich kunnen voordoen en kunnen oplossingen bieden op eerstelijns vragen. Als het nodig is sturen we een monteur met een uitgebreide briefing van het probleem. Als “Pechhulp” is dat vaak een tijdelijke pleister tot een specialist de schade permanent kan repareren.”

We bespreken van tevoren uitgebreid welk type storingen we op welke manier mogen oplossen. Er wordt vanuit ons per klant een uniek telefoonnummer ter beschikking gesteld, zodat de melding meteen op de juiste plek terecht komt. Ook maken we afspraken over doorschakeltijden, de rapportages en het verwachte aantal meldingen. Het digitaal platform met alle meldingen is 24/7 voor onze klanten beschikbaar. 

Een vaste prijs per melding

Omdat we veel ervaring hebben met het oplossen van storingen, weten we hoeveel tijd en energie we er gemiddeld mee kwijt zijn. Daarom hanteren wij het concept: “One call does it all“. Dat houdt in dat met één ontvangen gesprek alle vervolgstappen en acties worden behandeld en afgewerkt volgens het overeengekomen protocol tegen één vaste prijs. De ene keer zijn we wat langer met een melding bezig, de andere keer wat korter, maar dan weten onze opdrachtgevers altijd waar ze aan toe zijn. En dat is wel zo prettig.

Leer van je klanten

Beschikbaarheid en bereikbaarheid met een proactieve houding, is de enige manier om van je klanten te leren. Uiteindelijk zal dit leiden tot een beter gezamenlijk resultaat.

Om hier kracht bij te zetten, zullen wij elke 3-4 jaar ons bedrijf gaan herpositioneren. Alle klanten, regiopartners en eventuele prospect worden geïnterviewd door een extern bedrijf, wat veel inzichten geeft die waardevol zijn. De uitkomst van dit onderzoek wordt toegepast als verbetering voor het realiseren van een langdurige relatie en ook om onze klanten optimaal te kunnen gaan bedienen.

Onze opdrachtgevers

Onze medewerkers nemen storingsmeldingen aan namens
woningcorporaties, vastgoedbeheerders, aannemers, installateurs of fabrikanten. 

Hoffman DME
Janssen de Jong
Zillig
Kemkens
Pro Senectute
Willem Bos
Dura Vermeer
Homij
Interdaad
Schouten Hazerswoude
Jansen Huybregts
Scheer & Foppen
Seijfert & Van Hillo
Habenu van de Kreeke
De Maatschap
Aalberts Bouw
Hazenburg Bouw
Kleijngeld
Jacobs Elektro Groep
Bouwbedrijf Vrolijk
Frauenfelder
Rendon
Koenraads
Reparaad
Waterweg Wonen
Hoppenbrouwers
Kropman
Van Deursen Group
Muller Bouw
Parteon
Aristo Zorg
Meijs
Inco
EES
Emergo
Heimstaden
Nederbeheer
Hofrijn
Breijer
Plan Bee
Van Dijnsen
Jansen & Van Ralen
ERA Contour
Toekomst Bouw
Orange Cabins
De Bonth van Hulten
VIOS
Saxum & Firum
Accresco
Rasenberg
Installatiebedrijf Bakker
Hendriks Coppelmans
Pleijser Bouw
Hemubo
Elk Groep
Cavallaro
BEERS Elektro
SGL
SMG Housing
VDK
Properbee
Soiutionlab
Bébouw Midreth
Gelens Bouwbedrijf
O&P
Ballast Nedam
Dolmans
Sleverbouw
Caspar de Haan
SMO Breda
Vitalis
Nederwoon
P de Vries Installatietechniek
HACAR
Van der Weegen
Koenders Totaalbouw
Knaapen
Costify
Oke Groep
KeijsersMarter
Bouwactief
Van Dorp
Ter Steege
KSS & Noord
Zorggroep Elde Maasdijn
Kwakkenbos
De Woningraat
Whitewood
Plegt-Vos
Van Wijnen
MD Service
Meerbouw
Ruitenheer
KBK
Van Gerwen Installaties
OmniaWonen
BVR Groep
Gommers

Laatste verhalen

Opdrachtgevers

Onderhoudsconcept voor warmtepompen unieke service aan consumenten én installateurs

Opdrachtgevers

Klanttevredenheid staat bij Parteon met stip op nummer één

Opdrachtgevers

24/7 uur service met één aanspreekpunt

Wil je meer weten?

U bent van harte welkom op ons hoofdkantoor in Dordrecht. Heeft u een vraag neem contact op.