Over ons

Mensen betalen hier niet voor uren, maar voor oplossingen

De wereld verandert in hoog tempo. Dat stelt hoge eisen aan mensen en organisaties en vraagt om nieuwe businessmodellen. Dat was in 2016 reden voor de oprichting van Storingservice.nl. sindsdien werkt oprichter Stanley van Ouwerkerk, samen met zijn compagnons Michel Brouwer en Sander Muijen, gestaag aan zijn ‘big hairy audacious goal’: 1.000 meldingen per dag in 2030.

Storingservice.nl is een specialist in de wereld van service en onderhoud, met de focus op storingen en calamiteiten. Het bedrijf doet dit landelijk, voor de zakelijke markt. Storingservice.nl biedt klanten de mogelijkheid om storingen en calamiteiten uit te besteden, zodat zij zich bezig kunnen houden met hun kerntaken. Storingservice.nl is een online platform voor storingen en calamiteiten draait om de kernwoorden: slim, schaalbaar en wendbaar. Dat uit zich in een innovatief verdienmodel. Deze storingsspecialist gelooft niet in ‘uurtje-factuurtje’, maar in vaste tarieven, maximale transparantie en snelle service. Het doel: waarde toevoegen voor de klant. ‘Mensen betalen hier niet voor uren, maar voor oplossingen’, zegt Stanley van Ouwerkerk. ‘Wij bieden de zekerheid van een vast tarief. Bij de ene melding kost dat geld, bij de ander verdienen we erop. Het gaat erom dat de kosten en baten per periode in balans zijn en we een gezond model hebben.’

‘Wij bouwen aan een gezond bedrijf met zelfsturende teams. Dat betekent dat we ook investeren in de mensen die met ons samenwerken, onze regiopartners. Mensen staan hier op nummer 1. Ze krijgen alle vrijheid om hun eigen werk in te delen. Dat leidt tot een betere balans tussen werk en privé. Daarnaast helpen we onze mensen zich verder te ontwikkelen. Zo werken we aan een opleidingsprogramma en een nieuw onboarding proces. Onze vakmensen zijn ons visitekaartje, dus we besteden niet alleen aandacht aan technische vaardigheden, maar ook aan communicatieve eigenschappen, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

‘Mensen betalen hier niet voor uren, maar voor oplossingen’, zegt Stanley van Ouwerkerk. ‘Wij bieden de zekerheid van een vast tarief.’ Lees het hele artikel op VG Visie.

Geschreven door:

Lieneke de Boer

Recente berichten

Hey toekomstige serviceheld!

Kopje koffie drinken?