Het logo van Storingservice.nl

Storingservice.nl: een optimale servicebeleving 

Communicatie is een eigenschap waarmee u uw klanttevredenheid score verbeterd bij de eindklant. Regiopartners van Storingservice.nl worden getraind, om onze kernwaarden na te leven. Eén van de kernwaarden is het verzorgen van een optimale servicebeleving, waardoor uw eindklant gerust wordt gesteld.

Optimale servicebeleving;

  • Regiopartner neemt per direct contact op met de bewoner nav een melding.
  • Bewoner krijgt informatie betreft de storing.
  • Regiopartner stelt zich voor bij aankomst op storingslocatie
  • Na onderzoek/reparatie wordt toelichting gegeven.
  • Indien noodzakelijk zal er een derde bedrijf worden aangestuurd, denk aan bijvoorbeeld energiebedrijf of waterbedrijf.
  • Voor vertrek zal er nogmaals worden toegelicht wat eventuele vervolgstappen zullen zijn.

Na gereed zijn van de storing, zal bij de eindklant een klanttevredenheid onderzoek worden gedaan. Deze zal samen met de werkbon, rapportage en foto’s worden verstuurd naar onze partners.

Meer weten over onze mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Storingservice.nl | transparant, eenvoud, snel en een optimale service beleving