Het logo van Storingservice.nl

Snel in contact: een kernwaarde voor Storingservice.nl

Kernwaarden zijn erg belangrijk voor een bedrijf, bij Storingservice.nl is “snel” een kernwaarde. Niet alleen de snelle informatie voorziening naar onze partner toe. Maar het belangrijkste is snel in contact zijn met onze meldkamer bij storing of calamiteit, 24/7.

Ongetwijfeld heeft u het meegemaakt, februari 2018, het moment dat Nederland werd overvallen door de vrieskou. Waterleidingen en afvoerbuizen bevroren, waarna in de dooiperiode ontdekt werd dat diverse leidingen waren opengescheurd. Dit verzorgde een flinke piek in het aantal meldingen, wat resulteerde tot enorm lange wachttijden bij veel meldkamers. De wachttijden liepen uit van 30 min. tot wel 90 min. wat niet gewenst is bij een paniek situatie. 

Storingservice.nl heeft een meldkamer die anticipeert op de momenten van rust en drukte. Door het koppelen van intelligente systemen, meldkamer locaties, een flexibele schil en het inzetten van zogenaamde “Parkeerders” , staan wij er voor in dat u binnen een aantal seconden wordt verbonden met een persoon en geen telefooncomputer. Waarna de melding wordt uitgezet in adequate actie. 

Lees hier – Michel Brouwer: “Snel in contact met onze meldkamer, geen wachttijden!” Onze meldkameroplossing

Meer weten over onze mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Storingservice.nl | transparant, eenvoud, snel en een optimale service beleving