Het logo van Storingservice.nl

Podcast #5 in gesprek met Paul Westerik

Optimale servicebeleving in de techniek gaat verder dan alleen het oplossen van een storing. Wat maakt iemand nu een echte serviceheld? Maandelijks vraagt podcast-host Anita Meeuwsen inspirerende gasten het hemd van het lijf over hoe zij het verschil maken. Te beluisteren onder andere via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Deezer, TuneIn, Stitcher, Inservice.nu en Serviceheldenpodcast.nl
Paul Westerik, Inkoper en Regisseur Schade bij a.s.r. verzekeringen is een schade-expert pur sang. Met een jarenlange loopbaan als schade-expert, opleider klantencontactcentrum, Auditor en Teamcoach weet hij als geen ander wat er voor nodig is om de servicebeleving van de klant continue naar een hoger niveau te brengen en te houden.
Optimale Servicebeleving is zoals altijd de rode draad door de Storingservice.nl Servicehelden Podcast. In deze bijzonder interessante vijfde uitzending van de Storingservice.nl Servicehelden Podcast gaat Paul in op vragen als:

•Wat kenmerkt een ware Serviceheld?
•Waarin zit de grootste uitdaging om servicegerichtheid op hoog niveau te houden
•Hoe blijf je je ontwikkelen op het gebied van optimale servicebeleving?